Ζ. Δ. Αϊναλής, Η Ληστεία

Ζ. Δ. Αϊναλής

Η ΛΗΣΤΕΙΑ

 

 

     Μόλις είχα εξασφαλίσει την τροφή και μου την έπεσε χύμα. Άρπαξε τη σακούλα με το τσίζμπεργκερ και άρχισε να τρέχει. Εγώ για δύο δευτερόλεπτα μένω κάγκελο σα μαλάκας. Ζουμάρω στο μυαλό μου και βλέπω τη σκέψη μου: στην τσέπη μου έχω ακριβώς σαράντα λεπτά, τα ρέστα απ’ το τσίζμπεργκερ – δεν υπάρχει περίπτωση να βρω λεφτά ν’ αγοράσω άλλο πριν περάσουν μια-δυο μέρες – το τσίζμπεργκερ αυτό είναι η τελευταία ελπίδα μου. Αρχίζω να τρέχω. Κατεβαίνει τρέχοντας τη Σόλωνος το μουνί και πάει να χωθεί στην πλατεία. Ταχαίνω κι εγώ. Η γλώσσα μου κατεβαίνει στα πόδια και τα πνευμόνια μου λέω θα σκάσουν. Πριν την Θεμιστοκλέους τον φτάνω και τον αρπάζω απ’ τα μαλλιά. Πέφτουμε χάμω κι οι δύο, κορνάρουν τα αυτοκίνητα. Αρχίζουμε να πλακωνόμαστε. Τον έχω βάλει κάτω και τον βαράω. Εκείνος κοπανά τον αέρα. Βάζει τα χέρια του μες στο στόμα μου. Τραβάει τη σάρκα και μου σκίζει τα χείλια. Εγώ ουρλιάζω και τον αφήνω. Με ρίχνει κάτω και με κλωτσά στα πλευρά. Εγώ διπλώνομαι στα δύο. Με κοπανάει στην σπονδυλική στήλη. Εγώ ουρλιάζω ουρλιάζω. Προσπαθώ να γυρίσω. Με κλωτσάει. Γυρνάω. Τον κλωτσάω στο καλάμι και τσιρίζει. Ανασηκώνομαι και του σκάω κουτουλιά στ’ αρχίδια. Διπλώνεται το μουνί στα δύο. Σηκώνομαι κι αρπάζω το σκατοκέφαλο του και τον κοπανώ με δύναμη στο δρόμο. Πέφτει και αίματα τρέχουν παντού. Αρπάζω το κεφάλι του και το κοπανάω με λύσσα στο πεζοδρόμιο. Ξανά και ξανά και ξανά και ξανά. Αισθάνομαι να σπάνε τα δόντια του, βλέπω το αίμα και τον εγκέφαλο να χύνονται στο δρόμο. Σταματάω και σκουπίζω με την πίσω πλευρά του χεριού μου το μέτωπο. Αίμα κι ιδρώτας. Περνάνε τ’ αυτοκίνητα και κορνάρουν. Εγώ αναπνέω λαχανιασμένος. Μαζεύω το πτώμα του παραμέσα να μην του κόψουν τα πόδια τ’ αυτοκίνητα. Κάθομαι πάνω του. Μαζεύω από δίπλα τη σακούλα με το τσίζμπεργκερ. Την ανοίγω και παίρνω το τσίζμπεργκερ. Βγάζω το χαρτί και το φέρνω στο στόμα μου. Δαγκώνω και νιώθω την μπουκιά να μου κάθεται στον ξεραμένο λαιμό μου. Περνά μια κοπέλα και με κοιτάζει. Της κλείνω το μάτι.  

Ένα Σχόλιο to “Ζ. Δ. Αϊναλής, Η Ληστεία”

  1. ληστεια-αυτοδικια-θανατηφορα σωματικη βλαβη-διακεκριμενο εγκλημα με ενδεχομενο δολο ως προς το βαρυτερο αποτελεσμα.την εχεις πολυ ασκημα..

Σχολιάστε

